close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה העיתוי המתאים בחברה לקיים יום כיף לעובדים?

מערכת שורשד סיוון, תשעח18/05/2018

העובדים שלך קצת מיצו אותך ואת העבודה, ויכול להיות שהם כבר שולחים קורות חיים לחברות אחרות. מה עושים? עושים להם כיף, ומחזירים להם את ההתלהבות ואת גאוות היחידה

תגיות:
צילום: 123RF
העובדים שלך מתים לקצת חופש מהעבודה. אתה רואה אותם מתנהלים בעייפות כבר כמה שבועות. הם לא מרוכזים, מותחים את ארוחות הצהריים הרבה מעבר למה שהם רגילים, קצת חסרי סבלנות אלה לאלה וגם לספקים וללקוחות, מייצרים פחות עסקאות, פחות קריאטיביים. לתחושה הזאת קוראים עייפות החומר. העובדים שלך קצת מיצו אותך ואת העבודה, ויכול להיות שהם כבר שולחים קורות חיים לחברות אחרות. מה עושים? עושים להם כיף, ומחזירים להם את ההתלהבות ואת גאוות היחידה.

יום כיף לעובדים לא מתוכנן מחזיר אליך את נאמנות העובדים שלך.
העובדים שלך לא מצפים ממך שתגיד להם בכל בוקר שהם נפלאים ותשתחווה להם. יחד עם זאת, הם כן היו רוצים לשמוע מילים טובות שיעשו להם טוב על הנשמה, ויוכיחו להם שאתה יודע שהם מתאמצים בשבילך, שאתה רואה הכל. מאחר ואתה לא יכול לעבור עובד לשבח ולהחמיא, במיוחד אם אתה אחראי על הרבה מאד אנשים, הפתרון הכי כייפי ובעל תמורה הוא הכרזה על יום כיף לעובדים. אלה המילים היפות שלך שהם חיפשו לשמוע, שמיתרגמות הלכה למעשה.

כשיש הרבה מתחים וכעסים חייבים גיבוש
בדיוק עכשיו, ברגע זה, כשברור לך שהעובדים שלך מתחילים להראות סימני ייאוש ומיצוי, כשכולם עצבניים, כשדלתות המשרדים נטרקות ובכל רגע נתון יש מישהי שבוכה בפינת עישון ושניים שמתלחששים במטבח - זה בדיוק הזמן לעצור הכל. גם אם העבודה בוערת ויש לכם דד ליינים, כך אי אפשר להמשיך. עבודה באווירה עכורה אינה מניבה כלום חוץ ממתחים ועצבים, וגורמת לאנשים לחפש עבודה במקום אחר. ערב גיבוש לעובדים, באווירה כייפית ומשוחררת, שמאפשרת לכולם להגיד את שעל ליבם באופן מכבד, זה בדיוק מה שהעובדים שלך צריכים עכשיו.

קליטה של עובדים חדשים היא הזדמנות נפלאה ליום כיף לעובדים
אחרי סיבוב קליטת עובדים חדשים לחברה, חשוב מאד לייצר פעילות גיבוש לעובדים, שתאפשר לחדשים להתערבב עם הוותיקים, להתגבש, להתחבר לערכי ולרוח החברה, ולהבין לאיזו חברה כייפית הם נכנסים. כמובן שזו גם דרך נפלאה להתחיל את העבודה ברגל ימין, כשהחדשים מכירים את כל הוותיקים, יודעים מה התפקיד של כל אחד, והכל באווירה נעימה ומשוחררת.

חגיגה של הישגים מקצועיים
העובדים שלך עבדו קשה על פרויקט מסוים? זה הרגע לאפשר להם להשתחרר ביום גיבוש לעובדים, שמשלב פעילויות מדליקות כמו חלוקה לצוותים בסגנון המירוץ למיליון, הפעלה שבה צריך לשתף פעולה (כדאי לחבר בין עובדים שביום יום המשרדי דווקא פחות מסתדרים), מסעות בין כרמים משולבים עם יין ואוכל משובח, ניווט רגלי בתוך יער, ועוד. לעובדים המותשים אפשר להציע פעילויות של פינוק אמיתי בתוך ווילה, שכולל מסג'ים, שכשוך בבריכה, קריוקי, משחקי חברה ועוד – כמו חופשה אמיתית. אם אתה מרגיש שהעובדים שלך זקוקים למשהו עמוק יותר, אתה יכול לקחת חבילה גדולה יותר שכוללת בילוי במלון בוטיק עם שלל פעילויות מהנות.

הכותב הינו יוסי ספינזי, מנכ”ל OUTMIND,
הפקות ימי כיף לעובדים וימי גיבוש לעובדים: https://www.outmind.co.il/employees-fun-days

לסיכום: אנו ממליצים לארגן יום כיף לעובדים במצבים הבאים:
• יום כיף לא מתוכנן
• כשיש הרבה מתחים וכעסים חייבים גיבוש
• קליטה של עובדים חדשים
• חגיגה של הישגים מקצועיים
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה